ХҚКО қызметкерлері алдын ала кезек броньдау жолдарын айтты

376
көрілім

Мұны бірнеше жолмен жасауға болады. Орталық қызметкерлері қысқанұсқа айдарында барлық әдістерді ортаға салды, деп хабарлайды Buqara.kz сайтының тілшісі.
Сонымен:

  • 1414 нөмірі бойынша.

Қалалық немесе ұялы телефоннан 1414 нөмірін теріп, "3" санын басыңыз (КЕАҚ/ХҚО операторы). Қосылғаннан кейін оператор бронь жасайды.

  • Электронды үкімет порталы арқылы egov.kz (ЭЦҚ болған жағдайда).

Порталда авторлану, басты беттің оң жақ бұрышындағы "баруды броньдау" батырмасын басу, сізге қажет ХҚКО-ны таңдау және ЖСН енгізу қажет. Содан кейін қажетті қызметті, бару күні мен уақытты таңдаңыз.

  • Телеграм-бот EgovKzBot2.0 қосымшасы арқылы ( мобильді азаматтар базасында тіркелген болу қажет).

Іздеу жолағында EgovKzBot2.0 ботын тауып, тізімнен "ХҚКО-ға кезекті броньдау" пәрменін таңдаңыз. Жүйе сізге мемлекеттік қызметтерді алуға ыңғайлы ХҚО-ны, аймақты, ауданды және бару мақсатын таңдауды ұсынады. Содан кейін кіру күні мен уақыты көрсетілген терезе пайда болады. Кезектің сәтті брондалғаны туралы SMS-хабарлама келеді.

  • ВКонтакте және Facebook әлеуметтік желілері арқылы (мобильді азаматтар базасында тіркелген болу қажет).

Таңдалған әлеуметтік желіде портал бетін табыңыз. Egov.kz және "хабарлама жазу" түймесін басыңыз. Содан кейін "Бастау" түймесін басып, негізгі мәзірден "ХҚКО-ға кезекті броньдау" пәрменін таңдаңыз. Көрсетілген нұсқаулықтар бойынша бағыттарды таңдап, кезекті броньдаңыз.

Ескерте кетейік, кезекке алдын-ала тапсырыс беру күніне бір рет рұқсат етіледі. Егер белсенді бронь бар болса және жаңасын броньдау мүмкін болмаса, оны қайта брондау керек.