Өскеменде мемлекеттік қызметкерлер Мемлекеттік кіріс басқармаларында ЭЦҚ ала алады

341
көрілім

Өскемендік тұрғындар Халыққа қызмет көрсету орталықтарына электронды-цифрлық қолтаңба алуға «Азаматтарға арналған үкімет» Мемлекеттік корпорациясы ШҚО бойынша филиалы мен Өскемен қаласының Мемлекеттік кіріс басқармасымен бірлесіп, аталмыш басқармаға мемкорпорация қызметкерлерін іссапарға жіберу туралы шешім қабылданды, деп хабарлайды Buqara.kz сайтының тілшісі.

Жылдың басы мемлекеттік қызметкерлер үшін жауапты кезең, себебі дәл қазір оларға жыл сайынғы салық есептілігін тапсыру қажет. Осы ретте енді Өскемен қаласының мемлекеттік қызметкерлері ХҚКО-на бармай-ақ сол жерден электронды-цифрлық қолтаңба ала алады. Мамандардың айтуынша, ЭЦҚ алу үшін өзімен бірге жеке куәлігі және флэш-карта болуы қажет.

1. Қолданыстағы ЭЦҚ қатысты барлық деректерді толтыру;

2. "Кілттер тізімін Жаңарту" батырмасын басыңыз. ЭЦҚ паролін дұрыс енгізген кезде аутентификация кілті бейнеленеді. Қол қою және жұмысқа кірісу;

3. ЭЦҚ кілттерімен жұмыс істеу үшін «Менің ЭЦҚ кілттерім» бөліміне өтіңіз. Ашылмалы мәзірде «ЭЦҚ кілттерін қайта беру» тармағын таңдаңыз.

4. Бұдан әрі толтыру негізгі өріс түймесін басып "өтінім", растауға және қол қою;

5. Егер ЭЦҚ сақтау үшін компьютер таңдалса, ЭЦҚ кілттеріне пароль ойлап, енгізу және "Сертификаттарды жүктеу" батырмасын басу»;

6. Парольде төменгі және жоғарғы регистрлердің латын әріптері, сондай-ақ сандар болуы тиіс. Парольдің ең аз ұзындығы – 6 таңба.

7. "Сертификаттарды жүктеу" батырмасын басыңыз. Тіркеу куәліктерінің сәтті жүргізілгені туралы хабарлайтын терезе пайда болады.

Естеріңізге сала кетейік, ЭЦҚ салық төлеушілерге мемлекеттік қызметтерді алу үшін қажет. Оның көмегімен қазақстандықтар салықтық өтінім беріп, есептілікті тапсыра алады және тоқтата алады, бақылау-кассалық машинаны есепке алады және тағы басқалары.

«Азаматтарға арналған үкімет» ШҚО

бойынша филиалының баспасөз қызметі