ШҚО-да босануға байланысты төленетін жәрдемақыны қалай рәсімдеуге болады?

341
көрілім

Өңірдегі ХҚКО мамандары босанар алдындағы қарбаластардан бөлек, мемлекет тарапынан төленетін төлемақы рәсімдеу жағын да ойластыру қажеттігін айтуда, деп хабарлайды Buqara.kz сайтының тілшісі.

– Кірісінен айырылу жағдайындағы төленетін әлеуметтік төлем болашақ ананың жұмысқа жарамсыз күндерін, орташа айлық кірісін және зейнетақы төлемінің тиісті көлемін ала отырып есептеледі.
Бұл төлемді рәсімдеуге ХҚО-ға келесі құжаттар қажет:
- Жеке басын куәландыратын құжат;
- Банк шоты жайлы мәлімет;
- Жұмысқа жарамсыздық парағы;
- Егер болашақ ана жеке кәсіпкер болса, кәсіптің мемлекетік тіркеуі туралы куәліктің көшірмесі.
Құжаттарды тіркелген мекенжайына қарасты ХҚКО-ға, еңбекке жарамсыздық парағын алған сәттен бастап 1 жыл ішінде өткізуге болады, – делінген мәліметте.
Құжаттар толық тапсырылған соң 8 жұмыс күні ішінде төлемдердің тағайындалғаны жайлы SMS-хабарлама келеді.