Төтенше жағдай кезінде медициналық-санитарлық қызметтермен қатар «Азаматтарға арналған үкімет» Шығыс Қазақстан облыстық филиалының колл-орталығы үздіксіз жұмыс істейді, деп хабарлайды Buqara.kz сайтының тілшісі.
Қызметкерлердің айтуынша, күніне екі жүзден астам қоңырау келіп түседі.
– Телефон бір минут үнсіз қалмайды. Әрине, азаматтарға көп нәрсе түсініксіз, біз барлығын түсіндіріп, көмектесуіміз қажет. Түсініксіз сұрақтар мен өтініштер бар. Мысалы, олар қоңырау шалып, «үйде медициналық масканы қалай тігуге болады?» немесе қызметтерді алу үшін үйге ноутбукті алып келуін сұрайды, – дейді Өскемен қаласының №3 қызмет көрсету бөлімінің мамандары.
Елдегі барлық ХҚҚО жұмысын тоқтатқан кезден бастап мамандар екі апта бойы қашықтан жұмыс істеді.
Қашықтағы форматқа көшу туралы шешім халыққа қажетті мемлекеттік қызметтерді тезірек алу үшін қабылданды. Қашықтан жұмыс істейтін мамандар, байланыс орталығындағы әр байланысушыға қол жетімді тәсілмен көмектесуге және кеңес алуға тырысады.
Жоғарыда айтылғандай, қашықтан жұмыс істеудегі қиындықтардың бірі үнемі отбасынан оқшау жағдайда бола бермейді. Бұл әсіресе отбасында мектепке дейінгі жастағы балалар болған кезде мүмкін емес.
Айта кетейік, соңғы үш күнде еліміз бойынша колл-орталықтарға 29291 қоңырау түскен, соның көбісі, яғни 3506 қоңырауға шығысқазақстандық мамандар жауап берген.
Бүгінгі таңда "Азаматтарға арналған үкімет" ШҚО бойынша филиалы 230 қызметкер колл-орталық бойынша жұмыс істейді. Оның ішінде 170 оператор үйден кеңес берсе, азаматтарды мобильдік азаматтар базасында тіркеу үшін 60 оператор веб-камера арқылы кеңес беруде.
«Азаматтарға арналған үкімет» МК ҚЕ АҚ
ШҚО бойынша филиалының баспасөз қызметі